OBAVEŠTENJE O USLOVIMA ZA ULAGANJE REKLAMACIJE POTROŠAČA I NAČINU POSTUPANJA PO ULOŽENOJ REKLAMACIJI
Poštovani potrošači,
U skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS „ br. 73/2010) obaveštavamo vas o načinu i uslovima ulaganja i rešavanja reklamacija kupaca na robu preuzetu po osnovu narudžbenice upućene preko našeg sajta:
Šta je reklamacija i koji su razlozi za ulaganje reklamacije
Reklamacija je zakonom regulisani postupak rešavanja prigovora kupca zbog nedostataka na
isporučenom proizvodu.
Ukoliko na proizvodu koji ste naručili i preuzeli postoji neki proizvodno tehnološki nedostatak (npr.neispravna aparatura za raspršivanje) ili skrivena mana (npr.izmenjena hemijska svojstva proizvoda) i kada vam taj nedostatak otežava ili onemogućava upotrebu proizvoda na uobičajeni način, imate pravo da podnesete reklamaciju u cilju otklanjanja ovog nedostatka.
Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana preuzimanja, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa vrstom proizvoda i
prirodom određene nesaobraznosti.
Šta se ne smatra razlogom za ulaganje reklamacije:
*Ukoliko je proizvod ispravan: Potrošač nema pravo da uloži reklamaciju na proizvod koji funkcioniše u skladu sa svojom redovnom namenom.
*Nedostatak nastao nakon preuzimanja, kao posledica vaše radnje ili slučaja: rizik slučajne propasti ili oštećenja proizvoda posle trenutka kada je proizvod predat potrošaču ili trećem licu koje je
odredio potrošač ,snosi potrošač, te ovo nije razlog za ulaganje reklamacije.
*Ukoliko je nedostatak neznatan
Ukoliko na preuzetom proizvodu postoji nedostatak, ali ne utiče na upotrebljivost proizvoda na
uobičajeni način, vaša reklamacija neće biti usvojena.
Kako i gde uložiti reklamaciju
Ukoliko ste nakon preuzimanja proizvoda ustanovili da postoji neki od razloga za ulaganje reklamacije,nnajpre je potrebno da popunite Zahtev za Reklamaciju (Link) svim traženim podacima. Zahtev za reklamaciju je zatim potrebno odštampati i potpisati.
Popunjeni i odštampani Zahtev za reklamaciju zajedno sa svim papirima koje su vam poslati uz proizvod (gotovinski račun, otpremnica i sl) i sam reklamirani dostavljate na adresu direkcije Jasmina na dva načina:
Adresa DERMAMEDICA DOO:
Ul. Vojvode Stepe bb,
Sremska Mitrovica,
Srbija 10016
VAŽNA NAPOMENA! Ukoliko se odlučite da nam reklamaciju uputite posredstvom pošte ili kurirske
službe,neophodno je da proizvod pre slanja adekvatno upakujete i čitko navedete adresu primaoca na paketu. Dermamedica ne preuzima odgovornost za gubitak pošiljke i oštećenje ili lom robe koji nastane prilikom transporta usled neadekvatnog pakovanja ili adresiranja .
Način rešavanja reklamacije potrošača:
Na osnovu vaših navoda u dostavljenom Zahtevu za reklamaciju, uprava preduzeća utvrđuje
osnovanost uložene reklamacije pregledom i testiranjem proizvoda.
Nakon testiranja proizvoda Dermamedica donosi odluku kojom odobrava ili odbija uloženu reklamaciju, u zakonskom roku.
Ukoliko ustanovimo da je vaša reklamacija opravdana donećemo odluku kojom se reklamacija usvaja.
Po usvojenoj reklamaciji, u skladu sa zakonskim normama postupićemo na sledeći način:
proizvod bez nedostataka
drugi proizvod u istoj vrednosti ili skuplji proizvod uz doplatu ili možete tražiti povraćaj novca.
Ukoliko vaša reklamacija nije opravdana , proizvod koji ste reklamirali vam vraćamo uz Odluku o
reklamaciji.
Zahtev za reklamaciju DK
(preuzmite ovde)
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Dermamedica doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
© Copyright 2020 Dermamedica – All Rights Reserved.